Siirry sisältöön

Takaisinsoittopalvelu ja palvelupyyntöjen onnistumiskyselyt

Otimme asiakaspalvelunumerossa 020 743 2960 käyttöön takaisinsoittopalvelun. Lisäksi asumisaikaisten palvelutapahtumien onnistumiskyselyjen saateviesteihin on lisätty asiaa yksilöivä saate.

Artikkeli kuva

Asumisaikaisten palvelupyyntöjen onnistumiskyselyissä otetaan helmikuun aikana käyttöön täydennetty saateteksti, jossa täsmennetään mitä palvelupyyntöä kysely koskee. Tämä lisäys tehdään kahdesta syystä:

  1. jos asukkaalla on useita aktiivisia palvelupyyntöjä avoimena, ei työn valmistuessa muodostuvassa kyselyssä ole aiemmin yksilöity tapahtumaa. Tämä on aiheuttanut palvelujen laaduntuottokyvyn seurannassa ristiriitaisuuksia.
  2. asukkaan tekemä palvelupyyntö saattaa sisältää useita eri aiheita, jolloin se ketjutetaan oikeille toimijoille ja näiden osa-aluekohtaisten tehtävien valmistuttua muodostetaan jokaisesta oma tapahtumakysely.

Yritysnumerointia koskeva lakimuutos astui voimaan 31.12.2023. Muutoksen myötä valtakunnallisten tilaajanumeroiden mahdolliset lisämaksut poistuivat käytöstä. Soitettaessa Kruunuasuntoihin hinnoittelu on soittavan operaattorin mukaan.