HAEMME TALOUSHALLINNON ASSISTENTTIA KESÄTÖIHIN

Haemme nuorekkaaseen porukkaamme taloushallinnon assistenttia ajalle 1.5.—31.8.2019. Voit aloittaa työt osa-aikaisena jo aiemmin sopimuksen mukaan.

Hoidat kiinteistökohteiden taloushallintoon liittyviä tehtäviä, joita ovat

  • ostolaskujen käsittely
  • vuokra- ja käyttökorvauslaskutuksen ja reskontran hoitaminen
  • muut taloushallinnon ja kirjanpidon avustavat tehtävät

Tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja olet jo ehtinyt hankkia hieman kokemusta kirjanpitotehtävistä. Arvostamme oma-aloitteisuutta ja itsenäistä työtapaa sekä hyviä asiakaspalvelutaitoja. Tarjoamme modernit työtilat Helsingin Vallilassa, ammattitaitoiset työkaverit ja kilpailukykyisen palkan.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus viimeistään 20.3.2019 osoitteeseen hakemukset@kruunuasunnot.fi. Liitä mukaan ansioluettelo ja palkkatoiveesi.

Lisätietoja tehtävästä antaa talouspäällikkö Nina-Maria Pulli, puh. 020 743 2972, maanantaina 11.3. kello 13—14, perjantaina 15.3. kello 13—14 ja maanantaina 18.3. kello 10—11.

 

Kruunuasunnot Oy on asuntojen ja asumisen kehittämiseen keskittynyt yritys, jonka emoyhtiö on Governia. Huolehdimme 2100 asunnosta, joista omistuksessamme on 1600. Asunnot sijaitsevat 19 paikkakunnalla eri puolella Suomea. Olemme monipuolinen turvallisen asumisen tekijä, jonka arvopohja nojaa innovatiivisuuteen, luotettavuuteen, vastuullisuuteen ja tehokkuuteen. Tänä vuonna tulee 20 vuotta täyteen toimintamme käynnistämisestä. Toimipisteemme sijaitsee Helsingin Vallilassa.